Контактний телефон ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА - САДОК) № 21 "ВОЛОШКА" Сумської міської ради (0542) 78-78-50

ПУБЛІЧНА ІНФОРМАЦІЯ. ВИКОНАННЯ СТ.30 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ОСВІТУ"

ЛІЦЕНЗІЯ НА ПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 

СУМСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД  (ЯСЛА - САДОК) № 21 "ВОЛОШКА" 23296316

ВУЛ. ДАНИЛА ГАЛИЦЬКОГО, БУД.51, М. СУМИ, 40009

КАДРОВИЙ СКЛАД - усього працівників -55

у тому числі - педагогічний персонал -30

з них:

- завідувач -  1

- вихователь - методист  - 1

- вихователі - 18

- інший педагогічний персонал - 11(музичний керівник - 1, вчителі - логопеди - 2, інструктор з фізкультури - 1, вчитель - дефектолог - 1, асистент вихователя - 3)

Обслуговуючий персонал - 25 осіб 

Наявнісь вакансій:  кухар - 2.0 ст, машиніст з прання білизни - 1,0 ст, сестра медична старша 1,5 ст.

ТЕРИТОРІЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ, ЗАКРІПЛЕНА ЗА ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ ЙОГО ЗАСНОВНИКОМ:

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 р. № 684 "Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів" територія не визначена засновником. Заклад забезпечує освітній процес для мешканців всієї Сумської міської громади.

Заклад дошкільної освіти (ясла - садок) № 21 "Волошка" Сумської міської ради задовольняє потреби громадян у здобутті дошкільної освіти незалежно від  відповідної території і повністю забезпечує можливість успішного навчання й розвитку всіх дітей за місцем проживання.

Ліцензований обсяг - 280 місць

Фактична кількість осіб, які навчаються - 221 дитина 

Мова освітнього процесу - українська, згідно ст.10 Конституції України

Матеріально - технічне забезпечення закладу дошкільної освіти № 21 "Волошка" відповідає вимогам законодавства у сферах дошкільної освіти, безпеки життєдіяльності дітей та охорони праці, будівельним та санітарно - гігієнічним нормам і правилам. Інтер'єр "Волошки" відповідає сучасним естетичним вимогам. Приміщення дитсадка оформлено в єдиному стилі. Світлі, м'які  тони стін, килимів,спокійна чітка конструкція фрагментів сюжетних композицій, урочисті прикраси характеризують дизайн приміщень дитсадка. 

Групові кімнати закладу дошкільної освіти оснащені ігровим та навчально - дидактичним обладнанням, яке відповідає Закону України "Про дошкільну освіту", вимогам Базового компонента дошкільної освіти, примірному переліку ігрового та навчально - дидактичного  обладнання. 

Групи оснащено сучасними, зручними, багатофункціональними меблями, які сприяють забезпеченню емоційного комфорту дітей.

Музична зала оснащена сучасною аудіо і відео апаратурою, яка широко використовується в усіх формах музичного виховання дітей дошкільного віку.

Спортивна зала забезпечена правильним добором фізкультурного обладнання, яке відповідає педагогічним, естетичним, гігієнічним та анатомо - фізіологічним особливостям дітей дошкільного віку.

Відповідно до Положення про логопедичні пункти системи освіти в дошкільному навчальному закладі створені логопедичний кабінет та кабінет дефектолога. Їх площа відповідає санітарним вимогам.

Наявність гуртожитків - немає.

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами - не створено.

У закладі дошкільної освіти працюють 2 спеціальні групи для дітей з порушеннями мовлення та 1 спеціальна група для дітей з порушеням слуху та одна інклюзивна група для дітей старшого дошкільного віку

Розмір плати за навчання здобувачів освіти:

Освітня робота в закладі дошкільної освіти відбувається за рахунок фінансування Сумської міської ради.

Додаткових освітніх послуг та інших послуг заклад дошкільної освіти не надає.

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ

Правила базуються на законах України, наказах Міністерства освіти і науки України та рішеннях органів місцевого самоврядування, Статуті закладу.

Здобувачі освіти в ЗДО, вихованці, повинні дотримуватись таких правил:

1. Дотримуватися режиму та прокидатися вчасно.

2. Приходь в садочок у гарному настрої.

3. В усьому слухайся вихователя.

4. Якщо в тебе щось болить, то скажи вихователю.

5. Завжди пам'ятай про ввічливі слова.

6. Допомагай друзям миритися.

7. Бережи іграшки, прибирай їх після гри.

 Права дитини у сфері дошкільної освіти:

-безоплатна дошкільна освіта;

-безпечні та нешкідливі для здоров’я умови утримання, розвитку, виховання і навчання;

-захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її здоров’ю, моральному та духовному розвитку;

-захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров’ю дитини, а також фізичного та психічного насильства, приниження її гідності;

-здоровий спосіб життя;

-безоплатне медичне обслуговування;

-інші права, передбачені чинним законодавством України.

Стаття 55. Права та обов’язки батьків здобувачів освіти

Виховання в сім’ї є першоосновою розвитку дитини як особистості. Батьки мають рівні права та обов’язки щодо освіти і розвитку дитини.

Батьки здобувачів освіти мають право:

захищати відповідно до законодавства права та законні інтереси здобувачів освіти;

-         звертатися до закладів освіти, органів управління освітою з питань освіти;

-         обирати заклад освіти, освітню програму, вид і форму здобуття дітьми відповідної освіти;

-         брати участь у громадському самоврядуванні закладу освіти, зокрема обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування закладу освіти;

-         завчасно отримувати інформацію про всі заплановані у закладі освіти та позапланові педагогічні, психологічні, медичні, соціологічні заходи, дослідження, обстеження, педагогічні експерименти та надавати згоду на участь у них дитини;

-         брати участь у розробленні індивідуальної програми розвитку дитини та/або індивідуального навчального плану;

-         отримувати інформацію про діяльність закладу освіти, результати навчання своїх дітей (дітей, законними представниками яких вони є) і результати оцінювання якості освіти у закладі освіти та його освітньої діяльності.

     Батьки здобувачів освіти зобов’язані:

       виховувати у дітей повагу до гідності, прав, свобод і законних інтересів людини, законів та етичних норм, відповідальне ставлення до власного здоров’я, здоров’я оточуючих і довкілля;

       сприяти виконанню дитиною освітньої програми та досягненню дитиною передбачених нею результатів навчання;

       поважати гідність, права, свободи і законні інтереси дитини та інших учасників освітнього процесу;

       дбати про фізичне і психічне здоров’я дитини, сприяти розвитку її здібностей, формувати навички здорового способу життя;

       формувати у дитини культуру діалогу, культуру життя у взаєморозумінні, мирі та злагоді між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами, представниками різних політичних і релігійних поглядів та культурних традицій, різного соціального походження, сімейного та майнового стану;

       настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму, гуманізму, толерантності, працелюбства;

       формувати у дітей усвідомлення необхідності додержуватися Конституції та законів України, захищати суверенітет і територіальну цілісність України;

       виховувати у дитини повагу до державної мови та державних символів України, національних, історичних, культурних цінностей України, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання України;

       дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти, а також умов договору про надання освітніх послуг (за наявності).

Держава надає батькам здобувачів освіти допомогу у виконанні ними своїх обов’язків, захищає права сім’ї.

 

Органи державної влади та органи місцевого самоврядування мають поважати право батьків виховувати своїх дітей відповідно до власних релігійних і філософських переконань, а суб’єкти освітньої діяльності мають враховувати відповідні переконання під час організації та реалізації освітнього процесу, що не повинно порушувати права, свободи та законні інтереси інших учасників освітнього процесу.

Правила прийому до закладу освіти

Зарахування дітей до закладу освіти здійснюється відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про заклад дошкільної освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 р. № 86

Зарахування до закладу дошкільної освіти, переведення та відрахування

  1. Зарахування дітей до державного (комунального) закладу дошкільної освіти здійснюється керівником такого закладу протягом календарного року на вільні місця у порядку черговості надходження заяв про зарахування. Заява про зарахування подається особисто одним із батьків або іншим законним представником дитини.

Прийом заяв про зарахування дітей до державного (комунального) закладу дошкільної освіти може організовуватися з використанням системи електронної реєстрації, запровадженої згідно з рішенням відповідного засновника державного (комунального) закладу дошкільної освіти.

Зарахування дитини здійснюється згідно з відповідним наказом керівника закладу дошкільної освіти.

  • До заяви про зарахування дитини до закладу дошкільної освіти додаються: копія свідоцтва про народження дитини;

медична довідка, видана відповідно до статті 15 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”, разом з висновком про те, що дитина може відвідувати заклад дошкільної освіти.

Для зарахування дитини з ранніми проявами туберкульозної інфекції, малими формами туберкульозу до державного (комунального) санаторного закладу дошкільної освіти (санаторних груп) до заяви про зарахування додається довідка територіального закладу охорони здоров’я чи протитуберкульозного диспансеру.

Для зарахування дитини до державного (комунального) спеціального закладу дошкільної освіти (спеціальних груп) до заяви про зарахування додається висновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини щодо виявлених особливостей розвитку (порушень слуху, зору, мовлення,

поведінки, опорно-рухового апарату, інтелектуального розвитку чи затримки психічного розвитку).

Для зарахування дитини з особливими освітніми потребами до державного (комунального) закладу дошкільної освітита утворення інклюзивних груп до заяви про зарахування додаєтьсявисновок інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвиткудитини.

Для зарахування дитини з інвалідністю до державного (комунального) закладу дошкільної освіти до заяви про зарахування додаються:

копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років, виданого лікарсько-консультативною комісією закладу охорони здоров’я, або копія посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю”;

копія індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю.

  • Першочергово до державних (комунальних) закладів дошкільної освіти зараховуютьсядіти, які:
  • проживають на території обслуговування державного (комунального) закладудошкільної освіти (в разі їївстановлення його засновником (засновниками);
  • є рідними(усиновленими) братами та/або сестрами дітей, які вже здобувають дошкільну освітув такому закладі дошкільної освіти;
  • є дітьми працівників такого закладу дошкільної освіти;
  • належать до категорії дітей з особливими освітніми потребами, що зумовлені порушеннямиінтелектуального розвитку та/або сенсорними та фізичними порушеннями;
  • належатьдо категорії дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які влаштовані під опіку, у прийомну сім’ю,дитячий будинок сімейного типу, патронатну сім’ю, а також усиновлених дітей;
  • перебувають у складнихжиттєвих обставинах та на обліку в службах у справах дітей;
  • діти з числавнутрішньо переміщених осіб чи діти, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів;
  • маютьправо на першочергове зарахування до закладівосвіти відповідно до закону.

Під час подання заяви про зарахування дитини до державного (комунального) закладу дошкільної освіти один з батьків або інший законний представник дитини повинен пред’явити оригінал документа, що підтверджує право на першочергове зарахування дитини, та зазначити його реквізити у заяві. У разі коли право на першочергове зарахування не підтверджено, дитина зараховується до державного (комунального) закладу дошкільної освіти на загальних підставах.

Після зарахування до державного (комунального) закладу дошкільної освіти дітей, які належать до категорій, визначених цим пунктом, здійснюється зарахування на вільні місця інших дітей, батьками або іншими законними представниками яких подано в установленому порядку заяви про зарахування.

  • Переведення вихованців з однієї вікової групи до іншої в межах одного закладу дошкільної освіти та формування його новостворених груп здійснюється щороку наприкінці літнього періоду, але не пізніше 31 серпня.

Для переведення вихованця з одного державного (комунального) закладу дошкільної освіти до іншого один з батьків або інший законний представник дитини повинен подати керівнику відповідного закладу дошкільної освіти заяву про зарахування дитини письмово або за допомогою системи електронної реєстрації (у разі її запровадження).

Керівник державного (комунального) закладу дошкільної освіти впродовж десяти робочих днів з дати надходження такої заяви інформує заявника про можливість зарахування дитини до відповідного закладу дошкільної освіти із зазначенням кінцевого строку подання необхідних документів.

Переведення вихованця із державного (комунального) закладу дошкільної освіти до іншого державного (комунального) закладу дошкільної освіти відбувається на підставі заяви одного з батьків або іншого законного представника дитини, що подавав заяву про зарахування (крім випадків, коли за рішенням органу опіки та піклування або суду місце проживання дитини визначено з іншим із батьків).

  • За   вихованцем   зберігається   місце   у державному (комунальному) закладі дошкільної освіти у літній період та у таких випадках:

у разі хвороби вихованця, його санаторного лікування, реабілітації; у разі карантину в закладі дошкільної освіти;

на час відпустки одного з батьків або іншого законного представника дитини.

Вихованці старшого дошкільного віку, які здобувають дошкільну освіту у державному (комунальному) закладі дошкільної освіти та на початок літнього періоду є такими, яких зараховано до закладу загальної середньої освіти, за бажанням одного з батьків або іншого законного представника дитини можуть продовжувати здобувати дошкільну освіту в державному (комунальному) закладі дошкільної освіти до кінця літнього періоду.

СТРУКТУРА ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ:

СУМСЬКА МІСЬКА РАДА ➡️ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ➡️ КЕРІВНИК ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ➡️ КОЛЕКТИВ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ➡️ БАТЬКИ ТА ОСОБИ, ЩО ЇХ ЗАМІНЯЮТЬ ➡️ДІТИ ДОШКІЛЬНОГО ТА РАННЬОГО ВІКУ ( ГРУПИ ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, ГРУПИ РАННЬОГО ВІКУ, СПЕЦІАЛЬНІ ГРУПИ ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ, ІНКЛЮЗИВНІ ГРУПИ.